Prin acest proiect, a fost explorart modul în care abordările și metodele de învățare încorporate pot fi utilizate în diferitele realități în cadrul activității de tineret și a educației non-formale.

DE CE ACEST PROIECT?

Îmbogățirea sau cunoașterea somatică reprezintă cunoștinte experimentale care implică simțurile, percepția și reacția minții și a corpului. Învățarea ce are la bază conectarea cu corpul cuprinde trei abordări. Putem învăța despre corp prin anatomie, fiziologie, principii de dezvoltare și mișcare. Învățăm de la corp prin implicarea și înțelegerea inteligenței locale în corp. Învățarea împreună cu corpul poate fi o abordare mai activă, agrenată prin simțuri, mișcare și răspuns. Acest proiect se concentrează mai mult pe ultimele două.

 

SCOP ȘI OBIECTIVE:

Scopul principal al proiectului este de a introduce lucrătorilor din domeniul tineretului și facilitatorilor de învățare non-formală metode de învățare bazate pe interacțiunea cu corpul și mișcarea, explorând modul în care abordările și metodele de învățare încorporate pot fi utilizate în diferitele realități în cadrul activității de tineret și a educației non-formale .

Un alt obiectiv important al proiectului este de a permite participanților să lucreze la nivel internațional prin dezvoltarea competențelor lor în conformitate cu modelul de competență internațional al formatorilor. La sfârșitul mobilității, participanții vor putea:

–  să înțeleagă și să faciliteze procesul de învățare individuală și de grup folosind metodologii de învățare integrate

– să pună în practică competențele lor de a învăța să învețe

să dezvolte competențe specifice abordărilor de învățare încorporate

– să aibă capacitatea de a proiecta și implementa programe educaționale axate pe abordări de învățare încorporate.

 

ACTIVITĂȚI:

Activitatea principală a proiectului a constat  într-un curs de formare, care va avea loc în perioada 3-12 august 2018, în Băile Tușnad, România. Grupul țintă al acestei mobilități au fost lucrătorii de tineret, educatorii și facilitatorii de învățare non-formală, care sunt membri sau voluntari ai organizațiilor partenere, sunt implicați zilnic în activitatea organizațiilor partenere și sunt capabili să pună la dispoziție instrumente, idei și competențe dezvoltate în practica.

 

PARTENERI:

A.R.T. Fusion este organizația gazdă și partenerii sunt:

  • ProAtlântico – Associação Juvenil (Portugalia)
  • Unique Projects (Lituania)
  • Seiklejate Vennaskond (Estonia)
  • Xeracion Valencia (Spania)
  • MLADINSKI CENTER DRAVINJSKE DOLINE (Slovenia)
  • YOU IN EUROPE (Grecia)
  • Piepildīto sapņu istaba (Letonia)

 

Proiectul Embody Change este organizat cu suportul Erasmus+, program al Uniunii Europene.